"Which secretary?"

Fordítás:Melyik titkárnő?

4 éve

11 hozzászólás


G.D.Emi

A "hányadik titkár" miért nem jó?

4 éve

szaszdani05

Mert a hanyadikat angolul altalaba ugy szoktak mondani pl hogy how many de nekik nincs kulon kifejezesuk rá

1 éve

GGABI2

Mert a "which" az mely melyik

4 éve

KornlSzakc

A secretary minisztert is jelent, nem?

3 éve

RopetPeter

Melyik titkárnőt? - miért nem helyes?

3 éve

szaszdani05

Az jo te .....

1 éve

Korondyolga

én írtam titkár és nem volt helyes miért?

1 éve

Korondyolga

hol van pontosan leírva: secretary csak nő lehet,,,,,titkár nem? miért

1 éve

muranyijanosne

Miért nem fogadja el Melyik titkárnő? Melyik titkár?

11 hónapja

OstOr
OstOr

"Melyik titkár." Ilyen mondatszerkezet nem létezik a magyarban, a helyes "Melyik a titkár.". Legalábbis szerintem, az az "a" úgy kell oda mint egy falat kenyér. :P

7 hónapja

SzndBg

Melyik titkár?

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.