"Whose newspaper is it?"

Çeviri:Kimin gazetesi o?

4 yıl önce

37 Yorum


raxlan09

o gazete kimin? olmazmı

2 yıl önce

EnglishPro342037

Olur. Ben oyle yazdim kabul ettti? . :)

10 ay önce

magaEliMem

Olur

9 ay önce

ErdinKaratoprak

Kimin gazetesi o ? da olur

2 yıl önce

arf957392

O gazete kimin de olmalı

2 yıl önce

enosoft

Turkcede nesnelere o diye hitap ediliyormu? Bilgisi olan varmi

4 yıl önce

elif666

Evet

3 yıl önce

ozergun

Bence dogru cümle Bu kimin gazetesi şeklinde olmaliydu

2 yıl önce

NecibeElif

Evet onu ver yada şunu ver diyebiliriz

6 ay önce

mustafaabcsamet

whose: kimin Bu soru kelimesinden sonra da yardımcı fiil değil, asıl fiil gelir. Yani whose cümlenin öznesi konumundadır.

şimdi bu bilgiye dayanarak soruyorum fiil nerede acep ?

2 yıl önce

simay2007

bu kimin gazetesidir

2 yıl önce

BerivanMat

Soru kelimesinden sonra yardomci fiil yani is gelmesi gerekmiyormu neden sonda ben olsam soyle yazarim Whose is it newspaper

1 yıl önce

behzadturk
behzadturk

Wtf

2 ay önce

Glinyagmur

O kimin gazetesi dedim olmadi

2 yıl önce

selma359627

Güzel cümleler

2 yıl önce

MayaCeyhan

bu gazete kimin ki dedim kabul etmedi

2 yıl önce

dilara214263

bu gazete kime ait? olmaz mıydı :/

1 yıl önce

Gamze375741

Ananin

1 yıl önce

netyavuz2002

o gazete kime ait? olmaz mı

1 yıl önce

mcpegames1

kimin o gazete

1 yıl önce

46528670592

Biraz zorlama yapılmış sanki

9 ay önce

ismail912039

Peki wh li soru sorarken yardımcı fiil hemen wh den sonra gelmiyor mu?

8 ay önce

ismail912039

Benim yorum kayboldu

8 ay önce

ucantekme

kımın bu gazete degılmı

3 yıl önce

onat.sahin

O gazete kimin olmasi gerekmez mi

3 yıl önce

vanhelsi

Gazete kimin

3 yıl önce

GizemPordo

Gazete kimin olmalı

3 yıl önce

agamemnon35

ben olsam, whose is newspaper diye sorardım. it kullanmazdım. mantığını anlamadım.

4 yıl önce

elifbra5

Whose is newspaper deseydin kimin gazetesi demiş olurdun ama whose newspaper is it o gazete kimin diyorsun yani hedef gösteriyoraun o gazete diyerek

2 yıl önce

sadkbykba

What color is it? Which animal is wild? Whose tea is it? gibi cümle mantığına göre (yani; ne renk, hangi hayvan, kimin çayı) düzenlendiği için bu cümlede (Whose newspaper is it?) çeviride 'kimin gazetesi' denilmesi isteniyor.

4 yıl önce

hmm.mrt

"Hangi gazete o" kabul etmedi

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

O zaman whose yerine which olmalı. Whose=kimin, Which=hangi.

4 yıl önce

elif666

Whose hangi degil kimin demek

3 yıl önce

brahimSami

Soru cümlesi. . Niçin #is it# ile başlamıyor?

4 yıl önce

Viforvendetta

is it newspaper? = o gazete mi?
whose newspaper is it? o kimin gazetesi?

wh questionlar soru sorarken hep başa gelir.
what,where,who,which,whose vs.

4 yıl önce

ibrahim-sami

Harikaaa.... tesekkur ediyorum size.. bu tartisma formu site kadar belki daha fazla ogretici..

4 yıl önce

Mustafa292399

Kimin gazetesi o.

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.