"Whose newspaper is it?"

Çeviri:Kimin gazetesi o?

4 yıl önce

23 Yorum


raxlan09

o gazete kimin? olmazmı

2 yıl önce

EnglishPro342037

Olur. Ben oyle yazdim kabul ettti? . :)

8 ay önce

magaEliMem

Olur

7 ay önce

enosoft

Turkcede nesnelere o diye hitap ediliyormu? Bilgisi olan varmi

4 yıl önce

elif666

Evet

3 yıl önce

ozergun

Bence dogru cümle Bu kimin gazetesi şeklinde olmaliydu

2 yıl önce

NecibeElif

Evet onu ver yada şunu ver diyebiliriz

4 ay önce

arf957392

O gazete kimin de olmalı

2 yıl önce

ErdinKaratoprak

Kimin gazetesi o ? da olur

2 yıl önce

mustafaabcsamet

whose: kimin Bu soru kelimesinden sonra da yardımcı fiil değil, asıl fiil gelir. Yani whose cümlenin öznesi konumundadır.

şimdi bu bilgiye dayanarak soruyorum fiil nerede acep ?

2 yıl önce

simay2007

bu kimin gazetesidir

2 yıl önce

BerivanMat

Soru kelimesinden sonra yardomci fiil yani is gelmesi gerekmiyormu neden sonda ben olsam soyle yazarim Whose is it newspaper

1 yıl önce

behzadturk
behzadturk

Wtf

2 saat önce

Glinyagmur

O kimin gazetesi dedim olmadi

2 yıl önce

selma359627

Güzel cümleler

1 yıl önce

MayaCeyhan

bu gazete kimin ki dedim kabul etmedi

1 yıl önce

dilara214263

bu gazete kime ait? olmaz mıydı :/

1 yıl önce

Gamze375741

Ananin

1 yıl önce

netyavuz2002

o gazete kime ait? olmaz mı

1 yıl önce

mcpegames1

kimin o gazete

11 ay önce

46528670592

Biraz zorlama yapılmış sanki

7 ay önce

ismail912039

Peki wh li soru sorarken yardımcı fiil hemen wh den sonra gelmiyor mu?

6 ay önce

ismail912039

Benim yorum kayboldu

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.