"Ben işi bitirmek için çabaladım."

Çeviri:I made an effort to finish the job.

4 yıl önce

9 Yorum


sonterekeme
sonterekeme

Made an effort denemek çablamak anlamında bir kalıp. İngilizcede kalıplar gerçekten önemli öğrenebildiğiniz kadar öğrenmeye çalışın tabi bunu kendimede söylüyorum

2 yıl önce

hilal___lcy

buradaki an neden var kalıp mı bu 'made an effort'

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

4 yıl önce

oturkan

Denedim ve çabaladım farklı anlamlar.

3 yıl önce

huseyinkuruoglu

I tried to finish the job

3 yıl önce

Lodorf1

i worked hard for finishing the job olmazmı?

1 yıl önce

sonercemcem

Ben cümlemde 'struggle' fiilini kullandım,olmadı. Neden?

3 yıl önce

Gezqin
Gezqin

Bende aynı fiili kullandım kabul olması gerekti.

3 yıl önce

nabi71

"struggle", mücadele etmek,savaşmak anlamındaki çaba harcamak olduğu için kabul etmemiş olabilir.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.