1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The majority has the same qu…

"The majority has the same question."

Çeviri:Çoğunluk aynı soruya sahiptir.

June 19, 2014

6 Yorum


HanikaStar

Aynı olmaliymis...aynıdır ı kabul etmedi

October 13, 2014

ahmettugay

same benzer manasına da gelmiyor mu? Neden çoğunluğun benzer sorusu var. kabul edilmiyor

June 19, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. same aynı similar benzer

June 19, 2014

ozerc

Çoğunluk kelimesinin çoğulu var mı?

September 8, 2014

mervanyalcindag

çoğunluk bildiren isimlerden sonra ne gelmeli? örneğin "People" için "are"'ı kullanırız, her zaman öylemi. "The Mojority" çoğul bir kelime değil midir? neden have değilde has kullanılıyor?

September 12, 2014

SabaBenzer

Çoğunlukta aynı soru var doğru değil mi

December 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.