Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The majority has the same question."

Çeviri:Çoğunluk aynı soruya sahiptir.

4 yıl önce

5 Yorum


HanikaStar

Aynı olmaliymis...aynıdır ı kabul etmedi

3 yıl önce

ahmettugay

same benzer manasına da gelmiyor mu? Neden çoğunluğun benzer sorusu var. kabul edilmiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. same aynı similar benzer

4 yıl önce

ozerc

Çoğunluk kelimesinin çoğulu var mı?

3 yıl önce

mervanyalcindag

çoğunluk bildiren isimlerden sonra ne gelmeli? örneğin "People" için "are"'ı kullanırız, her zaman öylemi. "The Mojority" çoğul bir kelime değil midir? neden have değilde has kullanılıyor?

3 yıl önce