1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The majority has the same qu…

"The majority has the same question."

Çeviri:Çoğunluk aynı soruya sahiptir.

June 19, 2014

6 Yorum


HanikaStar

Aynı olmaliymis...aynıdır ı kabul etmedi


ahmettugay

same benzer manasına da gelmiyor mu? Neden çoğunluğun benzer sorusu var. kabul edilmiyor


Selcen_Ozturk

hayır. same aynı similar benzer


ozerc

Çoğunluk kelimesinin çoğulu var mı?


mervanyalcindag

çoğunluk bildiren isimlerden sonra ne gelmeli? örneğin "People" için "are"'ı kullanırız, her zaman öylemi. "The Mojority" çoğul bir kelime değil midir? neden have değilde has kullanılıyor?


SabaBenzer

Çoğunlukta aynı soru var doğru değil mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.