"Kaplumbağa kimin?"

Çeviri:Whose is the turtle?

4 yıl önce

13 Yorum


Glizar915438

Whose is the turtle? (Kaplumbağa kimin?)

Whose turtle is it? (O kimin kaplumbağası?)

4 ay önce

Ahmet026

whose have the turtle? Neden olmaz. Whose zaten sahiplik bildiriyor. Ve kimin diye soruyor gerçi ama yine de bu konuda bir kural varsa bilmek isterim.

2 ay önce

cumxxi

Whose turtle is it - is it neden acaba

3 yıl önce

huseyin216276

Cunku bu bir soru

9 ay önce

MetinAydinn

"Kimin kaplumbağası o?"

Senin yazdığının çevirisi bu oluyor.

3 ay önce

Doa432385

Who's turtle yazdım da kabul etmedi nedeni ne

2 yıl önce

necatsevli

Whose is turtle? Neden kabul edilmedi..

1 yıl önce

EnesTalhaT

Whose yanina nesne almaz miydi?

1 yıl önce

ErenYoldaC

Bu cümlede neden is kullanılmış

10 ay önce

Lumi84
Lumi84

Who is the turtle, neden olmaz?

3 ay önce

Ahmet026

Sizinki 'kaplumbağa kim?' anlamına geliyor.

2 ay önce

Deniz30895

"is" koymak şart mı?

2 hafta önce

Deniz30895

"Kaplumbağa kimin?" ile "Kimin kaplumbağası o?" arasında hiçbir fark yok!

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.