Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kaplumbağa kimin?"

Çeviri:Whose is the turtle?

0
4 yıl önce

29 Yorum


cumxxi

Whose turtle is it - is it neden acaba

0
Cevap ver3 yıl önce

huseyin216276

Cunku bu bir soru

2
Cevap ver5 ay önce

Doa432385

Who's turtle yazdım da kabul etmedi nedeni ne

0
Cevap ver1 yıl önce

necatsevli

Whose is turtle? Neden kabul edilmedi..

0
Cevap ver1 yıl önce

huseyin216276

Xbtsn

-1
Cevap ver5 ay önce

SeymaPorha

Kaplumbağa herhangi bir kaplumbağa olmadığı için. Belli bir kaplumbağadan bahsedildiği için

-5
Cevap ver9 ay önce

EnesTalhaT

Whose yanina nesne almaz miydi?

0
Cevap ver1 yıl önce

AbdullahEge

Bok

-9
Cevap ver7 ay önce

behzad442787

Whose is the turtule olmaz

0
Cevap ver8 ay önce

ErenYoldaC

Bu cümlede neden is kullanılmış

0
Cevap ver6 ay önce

HSEYIN182065

Karistirmasam hayvanlari kesin dogruydu

0
Cevap ver4 ay önce

Sude271057

Benim o kaplumbağa! Ona pilav yedirirken kaçmıştı.

0
Cevap ver1 ay önce

SerkanAkma1

Who has this turtle olmazmı

-1
Cevap ver2 yıl önce

TimKrky

Illa the koymamz lazim olmasi kotu

-1
Cevap ver1 yıl önce

Gldanebra

Whose do the turtle yazdim. Niye kabul etmedi

-1
Cevap ver6 ay önce

huseyin216276

Ģòþ

-1
Cevap ver5 ay önce

BeyzaNur877804

Whouse turtle is that olur muydu?

-1
Cevap ver4 ay önce

canadiyaman

Olabilir, ya da "whose turtle is this?" De olur

0
Cevap ver3 ay önce

Feride26

Whose turtle is this neden olmadi

-4
Cevap ver4 yıl önce

Cihan-05

Bu kimin kaplumbağa oluyor burada ablacim. Soruda bize ne bir kaplumbağa diyor nede şu kaplumbağa diyor. Sadece kaplumbağa diyor. Bu yuzdendir ki this olmasi sorunun mantigini degistiriyor. Birde this konuldugu zaman Kaplumbağa belli oluyor. (Diyelimki kirmizi kaplumbağa icin bu kaplumbağa diyoruz) fakat bize sorulan sorulan soruda kaplumbağa bilinmiyor ne renki ne boyutu o yuzden de this kullanilmaz

1
Cevap ver4 yıl önce

ErincUtku

Bu soran biri kaplumbağayı bilmeli bu yuzden this de kabul edilmeli

-6
Cevap ver3 yıl önce

mustafa622392

the olmak zorunda çünkü bilindik bir kablumbağayı soruyor

-7
Cevap ver2 yıl önce

Mehtapzuur

That i niye kullandik ki simdi

-5
Cevap ver3 yıl önce

zekim1

Whoose is it turtle neden olmadi aciklayabilir misiniz lütfen

-6
Cevap ver4 yıl önce

iceratoo

it ile aynı zamanda turtle ı da kullanmışsınız ikisi de özne değeri taşıdığından dolayı bir arada kullanılamaz

-1
Cevap ver4 yıl önce

silanim

it derken zaten turtle yi kasdediyorsun it orda fazlalik

-4
Cevap ver3 yıl önce

alychd

Bu nedir ya illa the olucak

-6
Cevap ver3 yıl önce

ziadhalabi

Whose turtle is this? İt says that's wrong!

-7
Cevap ver3 yıl önce