Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim bir köpeğim var."

Çeviri:I have a dog.

4 yıl önce

33 Yorum


YET99

Bildiğim kadarı ile benim demek İngilizce de karşılığı my.Burada ise I şeklinde kabul ediyor.Sebebini açıklarsanız iyi olur, iyi günler.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

çünkü İngilizce'de "sahip olmak" olayının kendine özel fiili var: "to have". Bizdekinden biraz farklı, kalıp olarak öğren! Bu arada "my" sıfat olan "benim"dir.

4 yıl önce

murathan50107

Teşekkürler

2 yıl önce

ERKEOZVEREN7

thanks

2 yıl önce

1111111ddd1

Hello

1 yıl önce

_buse_1

My isimlere gelir yani benim kitabım benim kalemim gibi ama 'benim köpeğim' cümlesinin değil benim bir köpeğim var cümlesinin ceviri istenmiş

3 yıl önce

kartanesi_2274

Bencede ben de fark ettim

3 yıl önce

yarenmucuk

Olabilir

3 yıl önce

eokudan

Ingilizce dersi görüyosan ders dinle

2 yıl önce

fatma977573

Vallahi

2 yıl önce

hamitcaner

Aynen lütfen

2 yıl önce

Ezelnaz2

My da I da ben anlamına geliyor ama my takısını daha çok öğretmenler kullanıyor bu nedenle I kelimesi vir ismin yerini alıyor

2 yıl önce

kubramerteski

"Own" ne ya? Benim bir köpeğim var karşılığı olarak I have a dog yazıyodm herzamn şimdi I own diye bişey çıkardı açıklaması bile yok berbat ya kafa karıştırıyo

3 yıl önce

msaidguclu

Buraya kadar hep have kalibini kullanirken own da nerden çıktı size katiliyorm

3 yıl önce

murathan50107

Bendede we've yazıcam we'xe yazdı

2 yıl önce

hamide11

A ve an ın farkı ne

3 yıl önce

blossick

Ünlü ünsüz farkı Türkçede olduğu gibi Ingilizcede de var mesela "I have a dog" dediğimizde "dog" un ilk harfi ünsüz olduğu için "a" kullandık yani ünlü, ama şöyle deseydik " I have a elephant" deseydik yanlış olurdu çünkü "elephant" ın baş harfi "e" olduğu için bu cümleyi "I have an Elephant" olarak yazmalıyız.:) :) :)

3 yıl önce

recepgocen

sahip olmakta "have got" kalıbını kullanmıyor muyduk?

3 yıl önce

Smeyye319417

'I' yerine 'Me' veyahut 'My' desek? 'I' ın anlamı ben, 'me' ve 'my' ın anlamı ise benim. Nasıl oluyor?

2 yıl önce

ramazanakbulut0

my yazdım yanış oldu

2 yıl önce

ekremkaderoglu

Sahip olmak have nerede has nerede kullanılıyordu

3 yıl önce

Busezgen

My have a dog yazdim kabul etmedi hayvan

3 yıl önce

alper.kavc

Ğkhc xxfkcxcckıkhc ,kkcckk

2 yıl önce

KubraSalik

Bir şey sorcam "ı" kabul ediyor ama "ı am" kabul etmiyor neden?

2 yıl önce

MuharremAk877870

Fh y

2 yıl önce

cihatakit

9hvgbrsse

1 yıl önce

cihatakit
1 yıl önce

ezgi126292

fc

1 yıl önce

hakanbugrapro

bence I have a dog doğru bir kelimedir.lütfen ezbere değil değil ingilizce çevirisine bakın

1 yıl önce

bahattin650019

Hnhnh

1 yıl önce

sercan219795

I BEN DEMEK AMA MY BENİM DEMEK NASIL BİR HATA BU

1 yıl önce

hasancelal4

"There is a my dog" doğru olmaz mı

1 yıl önce

Grkem36574

I dog

1 yıl önce