"O bana bir şey gösterir."

Çeviri:She shows me something.

4 yıl önce

16 Yorum


FurkanGiray

''she show me a thing'' neden yanlıştır?

4 yıl önce

birhemsire

bu linkin burdaki cümleye getirdiği açıklama nedir anlyamadım.something yerine a thing in neden kullanılamayacağı ya da something neden kullanılır soruları benim için hala cevapsız :(

3 yıl önce

opsiyonel-kisi

bende anlamadım...

2 yıl önce

FurkanGiray

teşekkürler

4 yıl önce

NeslihanKo2

she shows me a thing olmalııı

4 yıl önce

t_yazici

She shows me a thing neden olmuyor something in anlamı bir şey demek midir ki ?

4 yıl önce

softdevil

Me nin anlamı beni bana değilmi to ya neden ihtiyaç var

3 yıl önce

alican.dem

She shows TO me neden olmuyo

4 yıl önce

umitlielif

O benim için gösterir. anlamında bir cümle kurmuşsunuz bir şey eksik...

3 yıl önce

Eser_Mehmet

Benim burada anladığım özne ve yüklem bittikten sonra kalan öğeler yer değiştirerek gelebiliyor o gösterir dedikten sonra bana bir şey veya bir şey bana şeklinde cümle kurulabiliyor

4 yıl önce

erdem.gelegen

She shows something to me kabul etti.

4 yıl önce

GulcanMork

Something ne anlama geliyor burda

2 yıl önce

jacklin948644

O bana bazı seyler gosterir

2 hafta önce

malgary
malgary

Something Birseyler manasinda cogul yani

1 hafta önce

malgary
malgary

Ama tekil sormus

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.