"A newspaper"

Çeviri:Bir gazete

4 yıl önce

12 Yorum


zeynepyrmz

gazete yazdım hata verdi

1 yıl önce

Defnekorkusuz

çünkü bir yazmayı unutmuşsun zeynepyrmz

1 yıl önce

ruhan117047

Yavhu hehe

1 ay önce

KucukAkman

Gazete yazdım saymadı ya Bir gazeteyle gazetenin farkı ne ?

2 yıl önce

ahmethakanaslan

aynen

1 yıl önce

RuthelleSs

Bir gazete yazdım herseye rağmen hata verdi

1 yıl önce

Yaseminkad4

Bencede bir farki yok

1 yıl önce

CeydaAdgze2

Farkı var çünkü başta a var o bir anlamına gelir bir gazete yazaman gerekir :D

10 ay önce

Yaseminkad4

Anlamadim nasıl olduğunu

1 yıl önce

CeydaAdgze2
  1. Sınıfa gidiyorum ve ilk kez gazeteyi öğreniyorum 5/D sınıfa selam
10 ay önce

ferhanyilmaz

Bir mecmua dedim, hatalı dedi. Sensin hatalı, kelime özürlü sistem :)

6 ay önce

turkansari
3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.