1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У нас есть мама."

"У нас есть мама."

Çeviri:Bizim annemiz var.

September 15, 2019

6 Yorum


IremCY

Niye наше değil de нас


NigaritoM

Benim de kafam karıştı. наше/нас ikiside aynı anlam. Ama aralarındaki fark nedir bilemedim.


Ahsen284212

sen biz mi dersin bizim mi dersin ?


Marina98222

Galiba naşe cansızlarda kullanılıyor,nas ise canlılarda böyle tahmin ediyorum..


bibaseiff

Neden "наше есть мама" veya "У мы есть мама" değil?


Dimitri565486

Cunku наш /нас bızım anlamında мы biz anlamındadır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.