Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen İngiltere'nin bir ada olduğunu biliyor muydun?"

Çeviri:Did you know England is an island?

4 yıl önce

12 Yorum


burhanzdem

The England olarak neden kullanılmaz?

4 yıl önce

Viforvendetta

İngiltere deyince akla başka bişey gelmediği için.
mesela
The USA denir çünkü kısaltmanın altından başka şeyler çıkabilir.

4 yıl önce

burhanzdem

eyvallah

4 yıl önce

ilker.kula

Britain denir ona ingiltere sadece bir parcasidir o adanin. Büyük bir Coğrafya hatasi yapıyorsunuz. Galli ve İskoçyalilar size kizabilir. Britain olarak yazilan cevaplar kabul edilmelidir. Selamlar.

3 yıl önce

cevatim

Biliyor mu idin denmis bu durumda were yardimci fiili kullanilirsa yanlismi olur. Olursa neden olur.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış olur çünkü know bir stative verb, -ing li hali yok.

4 yıl önce

delargante

İngiltere ada değil Britanya olmalı

2 yıl önce

deenosh
deenosh

Burada zaman sekansı var. Cümle "DID" ile başlarsa "to be" fiili de geçmiş zamanda kullanılmalı. Neden "kabul" edilmedi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü İngiltere eskiden ada değildi, hep adaydı hala ada

4 yıl önce

SenihaHas

Britain olarak kullandim kabul etmedi

2 yıl önce

MehmetAlba3

I did

9 ay önce

TahaYucel

know'dan sonra neden that gelmedi?

6 gün önce