Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The plates are brown."

Çeviri:Tabaklar kahverengidir.

4 yıl önce

28 Yorum


nicquares

o nasıl brown demek öyle

4 yıl önce

AieRana1
7 ay önce

aye118341

Sjjsjsjs

6 gün önce

lanceloutte

yani bu telaffuz bu kadar zor mu olmalı

2 yıl önce

Batuhan20055

bu tabaklar kahverengi yazdım kabl edilmedi

1 yıl önce

erbil11

Arkadaslar ben are neden kullanildi anlamadim

1 yıl önce

aye118341

Bende tam bilmiyorum ama sanırım -dır -dir manasında kullanmış. Mesela ben morum derkende "I am purple" dicekti

6 gün önce

semih919445

soruda yanlıslık var bence telaffuz berbat

1 yıl önce

Glsm851110

Niye platesten sonra are getirilmiş

1 yıl önce

Zeynep624813

Çünkü çoğul

4 ay önce

fatihsimse3

Sonuna nokta koymayınca kabul etmedi galiba

1 yıl önce

zorroztr

Tabak kahverengi dedim saymadı amk

11 ay önce

Leylism

Cunku plates diyor! Tabaklar

9 ay önce

beydabarlk

Aynen bendede o oluyor sinir ya

1 ay önce

AbidinSuer

Çevirileri dinlerken birşey anlayamıyorum

10 ay önce

Ms.DerinBoztepe

Kahve rengi tabak mı olur

10 ay önce

ahmetkurkc

"Are" kelimesini "or" diye söylüyor kulağa öyle geliyor şu bayanı kaldırsanızda başka bir telaffuzcu koysanız çok iyi olur onun dışında sorun yok.

9 ay önce

RehimBayra

Tabak hic kahveyı rehgi olurmu

8 ay önce

HamzaAba

Tabaklar kahverengidir

7 ay önce

elifmelek91

Lan gerizekalı küfür edenler burda yorum yazılıyor küfür değil o laflar boy boy size girsin kovboy küfür edenler bu size

6 ay önce

AydnAykut

Kahverengidir ile kahverenklidir arasındaki fark nedir. Neden kabul etmiyor

5 ay önce

tlin85045

Çok kolay

5 ay önce

emre179782

Çok kolay

5 ay önce

esma108420

Tabak kahverengi olur mu

5 ay önce

YiitHanCog

Çok kolay

4 ay önce

GdGrl

Ama Türkçesini öğretmediniz bu sınav mı ki öğretmiyorsunuz ya !?!? Ben bu uygulamayı İngilizce öğrenmek için indirdim ve bu uygulamada sizin anlamlarını da öğretmeniz gerekli

1 yıl önce