"Dolap siyahtır."

Çeviri:The cabinet is black.

4 yıl önce

13 Yorum


abyulya

cabinet is black

3 yıl önce

ErkerBiror

Kabul etmedi.yaziklar olsun the yuzunden .)

3 yıl önce

alikemall

Neden "The" eki koymaliyiz ?

3 yıl önce

sayzus
sayzus

Ya bu the ya bu kadar takmak neden bazen kabul ediyor bazen etmiyor çok tutarsızlık var

3 yıl önce

Lumi84
Lumi84

cabineti ne zaman öğretti ki bi de soruyor?

3 yıl önce

onurbilgen7

Aynen :)

6 ay önce

Arzuurtekin

Cabinet is black yazdım "The Cabinet is black "yazmadım diye kabul etmedi :(

3 yıl önce

Tolga_Erkan

Yorum atanlar hep pes etmiş. Şimdi hiç biri kullanmıyo duocuğumu !

1 yıl önce

yok300465

The yazmadım diye kabul etmedi :/

3 yıl önce

sude69

The cabinet is black ile cabinet is black aynı değil çünkü "the"dolabın belli bir dolap olduğunu ifade eder.Yani the geldiği nesneyi belli olduğu ifade eder.

2 yıl önce

muhammedha358620

Öğretti senin haberin yok Lumi84

1 yıl önce

muhammedha358620

Laaaaaaannnn

1 yıl önce

Beyzagl133839

"The" belirlilik anlamı katar. Mesela "kalem" "pencil" dersin ama bunu deyince aklına bir sürü kalem gelir. Ama "The pencil" deyince bu kalemin hangisi olduğunu anlarsın. Yani " the" belirlilik anlamı katar.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.