"Femeia mănâncă."

Traducere:The woman eats.

June 19, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


fantomitzah

Care a fost răspunsul tău exact?


RaduTheTanker

Dacă nu spui ce ai răspuns, nu ne putem da seama ce ai greșit.


SaraCortojan

Eat este la singular Eats este la plural. Nu? Eu am scris The woman eats. Și a spus că este gresit. Este greșit așa?


madalina.3983

eu scriu corect propoziția si mine îmi arată greșit


Nvm531

Am scris răspunsul corect și mi-a spus că este greșit, iar la ,,raspuns corect" mi-a fat exact ceea ce am scris

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.