Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The man drinks."

Traducere:Bărbatul bea.

acum 4 ani

8 comentarii


abracadabra112

dc se pune S la sfarsit? . barbatul bea...e singular !

acum 3 ani

dixyy

Este o terminatie pt persoana a treia la timpul present simple

acum 3 ani

MariaBuciurca10

siiimpluuuuu

acum 1 an

lucretiapotcoava

de ce se pune drinks si nu drink

acum 3 ani

dixyy

Pentru ca man e la persoana a treia singular

acum 3 ani

George-Teodor

Pentru ca subiectele exprimate prin substantiv se pot inlocui cu pronume personale,dar numai la persoana a treia.Practic acel substantiv este ca un fel de persoana a treia.

acum 3 ani

Nastea730071

De ce se pune "S" la sfirsit? Doar e singular

acum 1 an

FlorinAB1

E bun

acum 1 an