"Haftalar boyunca"

Çeviri:For weeks

4 yıl önce

24 Yorum


alikundilli

During weeks yazdim kabul etti

3 yıl önce

ElifnurKzm

The for week neden olmuyor

2 yıl önce

cezayirli
cezayirli

Along weeks olmaz mı?

3 yıl önce

idobaba

aynısını yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

umit278047

Along weeks olmasi gerekir

2 yıl önce

MuhsinKse1

"Along weeks" doğru değil mi ? Eklenmeli bence

1 yıl önce

Murat_Sarp

all the weeks yazdım olmadı

11 ay önce

Bilge210660

"The week pass" olmaz mı?

3 yıl önce

KomutanLOGAR69

Beni ara beni bul adım garavel sinyal çok zayıf

3 yıl önce

Cansu771195

For weeks haftalar boyunca yada haftalarca demek haftalardır olmaz

2 yıl önce

edam15

Bende week during yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

ORKUNAKSU

Bence yanlış . Ben During the weeks yazdım kabul etmedi. The'yı fazladan koydum sanırım. Ama for weeks pek mantıklı gelmedi.

1 yıl önce

Mertussta

along weeks yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

Zeynep52917

whenever weeks olmaz mı?

10 ay önce

YasinArsla858283

ben along weeks yazdım fakat kabul etmedi nedenini bilen var mı ?

4 ay önce

Dpumetin

for the weeks olmaz mi

4 yıl önce

emre0796

Genelde çoğul kelimelerden önce the gelmez belki hiçbir zaman gelmez tam bilmiyorum ama burda the gelmez yani :D

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

böyle bir kural yok, belirli bir çoğulsa yine the gelir

4 yıl önce

emre0796

Yanlış öğrenmişim demek ki çünkü lisedeki öğretmenim çoğullardan önce hiç bi zaman the gelmez demişti :D neyse teşekkürler :)

4 yıl önce

mburak07

Haftalar icin ?

3 yıl önce

alsusa

"Through the weeks" niye olmuyor?

4 yıl önce

fatmaOzkurkcu

for weeks haftalardır demek..

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

aynı zamanda haftalar boyunca demek.

4 yıl önce

KomutanLOGAR69

Türkçe düşünüp ingilizce çeviri yaptığın için eksi veriyorum

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.