1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You need to listen to this."

"You need to listen to this."

Çeviri:Senin bunu dinlemen lazım.

June 19, 2014

26 Yorum


ibsukru

"bunu dinlemelisin" de eklenmeli


gulsenkucu1

Ben de oyle dedim ama dinlemelisin duruma gore must should have to ile daha dogru olur


muratcorlu

"Bunu dinlemen gerekir" de kabul edilmeliydi sanki.


rza35

evet bende aynı şeyi yazdım kabul edilmedi. Ama bir hata yok.


sendogankaskati

'Senin bunu dinlemen gerektir' cevabini kabul ediyor. Gerekir değil gerektir.


sendogankaskati

Yazim hatasi diye uyari veriyor sadece.


hakkan85

Şu programa bi çeki düzen verin dersten soğutuyorsunuz ya ha bunu dinlemen lazım ha bunu dinlemelisin ikisi aynı şey değil mi?


softdevil

Çok yakın ama dinlemelisin biraz daha zorunluluk içeriyor. Bu sebeble need to yerine have to kullanmak gerekir


144965

...To this te neden to var


softdevil

This = bu to yönelme anlamı katar to this = bunu


ilkayseb

"bunu dinlemen gerekir" yazdım, aşağıdakini önerdi. aşağıdaki cümlede fiil yanlış kullanılmış.

Doğru cevaplar: • Bunu dinlemen gerektir.


Velikaraki

You need to listen to this. Bunu dinlemeye ihtiyacın var / senin bunu dinlemen lazım


O.Akkus

"Senin bunu dinlemeye ihtiyacın var" bu olmazmı ?


gkhan.bas

"Bunu dinlemen gerekir" rapor edildi


Alper392633

Bunu dinlemelisin de doğru cevap


Alcor944

bunu dinlemen gerekir ;doğru olmalı raporladım.


MESUTGUNEC

bunu dinlemen gerektir nedir onu anlamadım bunu dinlemen gerekir yazdım kabul etmedi


SuxpaN

Bunu dinlemelisin anlami karsiliyor


nonlinearb

Bunu dinlemek zorundasın? Neden kabul edilmiyor acaba?


Viforvendetta

"have to"="zorunda olmak"
"you have to listen to this"


aktuerpinar

zorunluluk yok burada must ya da have to değil. gerekli kelimesi tam karşılığı


softdevil

O zaman need to yerine must veya have to kullanman gerekir


Ozcep

Bazen gercekten cok sinirlene biliyorum gerekir gerektir anlam ayni


oktay995295

bunu dinlemek zorundasınız da olur sanki


MiraAlvero

You gotta listen to this :))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.