Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You need to listen to this."

Çeviri:Senin bunu dinlemen lazım.

4 yıl önce

10 Yorum


ibsukru
ibsukru

"bunu dinlemelisin" de eklenmeli

3 yıl önce

gulsenkucu1

Ben de oyle dedim ama dinlemelisin duruma gore must should have to ile daha dogru olur

2 yıl önce

muratcorlu

"Bunu dinlemen gerekir" de kabul edilmeliydi sanki.

3 yıl önce

rza35

evet bende aynı şeyi yazdım kabul edilmedi. Ama bir hata yok.

3 yıl önce

hakkan85

Şu programa bi çeki düzen verin dersten soğutuyorsunuz ya ha bunu dinlemen lazım ha bunu dinlemelisin ikisi aynı şey değil mi?

3 yıl önce

softdevil

Çok yakın ama dinlemelisin biraz daha zorunluluk içeriyor. Bu sebeble need to yerine have to kullanmak gerekir

3 yıl önce

144965

...To this te neden to var

3 yıl önce

softdevil

This = bu to yönelme anlamı katar to this = bunu

3 yıl önce

ilkayseb

"bunu dinlemen gerekir" yazdım, aşağıdakini önerdi. aşağıdaki cümlede fiil yanlış kullanılmış.

Doğru cevaplar: • Bunu dinlemen gerektir.

3 yıl önce

Velikaraki

You need to listen to this. Bunu dinlemeye ihtiyacın var / senin bunu dinlemen lazım

3 ay önce