1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "In which direction did he go…

"In which direction did he go?"

Çeviri:O hangi yöne gitti?

June 19, 2014

18 Yorum


turan519109

Which direction-hangi yon onu anladimda "In" in buraya kattiqi anlam nedir

May 10, 2017

sayzus

O hangi tarafa gitti? Neden olmuyor?

October 8, 2016

hilal___lcy

Başta in niye var ?

June 19, 2014

Viforvendetta

"o hangi yönde gitti" diye düşünürsek nedeni ortaya çıkıyor.

"in which direction should i go" = "Hangi yönde gitmeliyim?"

June 19, 2014

hilal___lcy

yönde yazınca kabul etmiyor o yüzden kafam karıştı.

June 20, 2014

Viforvendetta

Eklenmemiş galiba.

June 20, 2014

tracymczgr

hangi yönden gitti?

de olmaz mı?

March 30, 2017

Alaycikus1

"In which"efsanesi devam ediyor 16.01.2018

January 16, 2018

TanEr767552

Burada in which ile alakalı değil 'yön direction' - "yönde/ yöne in ... direktion"

October 3, 2019

Lale188

O hangi yönde gitti de kabul edildi

July 9, 2018

onurelmas

In kullanmasak nolur?

October 22, 2015

modene1

Why isn't Hangi yöne gitmiş? possible?

April 14, 2016

chsdwn

because "Hangi yöne gitmiş?" = Which direction had he gone?

May 16, 2016

sadettin717199

Burada in sizcede yön belirtmiyor mu yani in which direction hangi yöne doğru anlamı kazanıyo

February 9, 2017

RagpTmer

"In" ne anlama geliyor. 13.7.2017

July 13, 2017

ozali-07

"In" olduğu için "Hangi yönde gitti" olmalı diye dünüyorum.

August 23, 2017

mido798886

İn anlatan biri olaydi ah ah

July 16, 2018

mahony341631

"Hangi tarafa gitti" dedim olmadı.

October 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.