"In which direction did he go?"

Çeviri:O hangi yöne gitti?

4 yıl önce

21 Yorum


turan519109

Which direction-hangi yon onu anladimda "In" in buraya kattiqi anlam nedir

1 yıl önce

sayzus
sayzus

O hangi tarafa gitti? Neden olmuyor?

2 yıl önce

hilal___lcy

Başta in niye var ?

4 yıl önce

Viforvendetta

"o hangi yönde gitti" diye düşünürsek nedeni ortaya çıkıyor.

"in which direction should i go" = "Hangi yönde gitmeliyim?"

4 yıl önce

hilal___lcy

yönde yazınca kabul etmiyor o yüzden kafam karıştı.

4 yıl önce

Viforvendetta

Eklenmemiş galiba.

4 yıl önce

tracymczgr

hangi yönden gitti?

de olmaz mı?

1 yıl önce

Metinzber

Ben de oyle yaptim

1 yıl önce

Alaycikus1

"In which"efsanesi devam ediyor 16.01.2018

10 ay önce

Lale205872

O hangi yönde gitti de kabul edildi

5 ay önce

onurelmas

In kullanmasak nolur?

3 yıl önce

modene1

Why isn't Hangi yöne gitmiş? possible?

2 yıl önce

RubyMell

because "Hangi yöne gitmiş?" = Which direction had he gone?

2 yıl önce

sadettin717199

Burada in sizcede yön belirtmiyor mu yani in which direction hangi yöne doğru anlamı kazanıyo

1 yıl önce

RagpTmer

"In" ne anlama geliyor. 13.7.2017

1 yıl önce

ozali-07

"In" olduğu için "Hangi yönde gitti" olmalı diye dünüyorum.

1 yıl önce

mido798886

İn anlatan biri olaydi ah ah

4 ay önce

mahony341631

"Hangi tarafa gitti" dedim olmadı.

1 ay önce

Emrezdemir671361

Klavyemde Türkçe karakterler açık İn yazdım diye canımı aldı nalet duolingo foşik kapitalist duolingo

2 yıl önce

elifyagmur09

Jjpwxjxwouxowjxw _;:$°~○○○■《♤}○}♡♡♡

11 ay önce

biring0

saçma herşeyiyle affedersiniz ama bok gibi bir site

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.