Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar Çince şiir yazdı."

Çeviri:They wrote poetry in Chinese.

4 yıl önce

6 Yorum


cronychucky

They wrote Chinese poetry yanlismi

4 yıl önce

xoutoforderx

şiir sayılamayan bir şey olduğundan dolayı mı poetry nin önüne a artikeli gelmedi

3 yıl önce

akn698457

Cince diyor nasil in chinese oluyor Çinde mi siir yazdi yoksa kalip midir bu ?

2 yıl önce

SabaBenzer
SabaBenzer

in neden kullanıldı?I speak Chinese derken in yok.Burda neden var?

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Siir gayet sayilabilirdir roman gibi, bu yuzden ya artikel ya da cogul olmasi gerektigi bilgisi yanlis mi?

1 yıl önce

hsanzer

Çin de şiir yazdılar veya Çinlilere şiir yazdılar daha mı dogru acaba

1 yıl önce