Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir kere ünlü bir aktris gördüm."

Çeviri:I once saw a famous actress.

4 yıl önce

4 Yorum


huseyinkuruoglu

"I saw a famous actress once." OR : "I once saw a famous actress. "

3 yıl önce

cronychucky

I have seen dersek gormustum oluyor degil mi

4 yıl önce

Viforvendetta

mişli geçmiş zamanı "past perfect tense"(had+v3) ile anlatıyoruz.

"present perfect tense"(have+v3) konusunu past tense ile karşılaştırarak öğrenebiliriz

"i saw a famous acterss tomorrow" "dün ünlü bir aktör gördüm
"i have seen a famous actress for ten years." "on yıldır ünlü bir aktör görürüm"
süregelen geçmiş zaman diyebiliriz ve since,for,already gibi zarflar perfect tense aittir.

perfect tensin kullanım alanlarına başka kaynaklardan göz atmanı tavsiye ederim.

yanlışım varsa düzeltin bu konuda pek bilgim yok sadece yardımcı olmak istedim.

4 yıl önce

Alperen631784

Tomorrow=Yarın Yesterday=Dün

1 yıl önce