A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez kávé, de ő szereti!"

Fordítás:It is coffee, but he likes it!

4 éve

7 hozzászólás


kawabiker

Miert kell a vegere az it? Ilyen but mellett leszoktakhagyni. Jo ertem en alany de a mondat elsofeleben ott a coffe. Nagyon szigoru a program.

3 éve

Metatron36

olyan nem nagyon van angolban hogy "he likes". Kell a kiegészítő célpont az igének, de elég a töltelékszó is, ami az "it"

2 éve

AdamAngolul

Ne... megint

7 hónapja

AdamAngolul

It

7 hónapja

puna658903

Bazd meg az anyádat te fasz kalap geci , ez a jatek nekem tul egyszeru , basszatok meg magatokat hulye kis gecik akik jatszatok vele . I'm mothafuckin genius. :D

1 éve

ilonaujvari

tul szigoru a like mert nem jo?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert E/3-ban "s" rag kell!

4 éve