"Noneofthemlooklikemyhusband."

Fordítás:Egyikük sem úgy néz ki, mint a férjem.

4 éve

6 hozzászólás


FurtosAran

Egyikük sem hasonlít a férjemhez. Miért nem jó?

4 éve

Kincskereso

szerintem jó, jelentsd,

Egyikük sem hasonlít a férjemre: talán pontosabb

4 éve

grrita

look like - úgy néz ki, mint... favor - hasonlít valakire.

4 éve

MsMCallas
MsMCallas

Bocsánat, de a 'none' miatt nem E/3-ban kéne lenni az igének? Csak egy kérdés... Mert a 'none' párja a 'one' esetén igen + a 'none' a 'no one' rövidült alakja...

4 éve

Berci20

Nem, mert a "none of them" többes szám!

4 éve

fantai

most akkor tagadunk vagy nem

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.