1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Go and see it!"

"Go and see it!"

Traducere:Du-te și vezi-l!

June 20, 2014

6 comentarii


Ilas.Gheorghe

Cred ca asemeni constructii gramaticale pentru incepatori sunt cam dificile.Este o parere personală.


fantomitzah

Da, aste e ceva mai dificilă.
Ideea e să rețineți că dacă în engleză nu apare un subiect (pronume) lângă verb, atunci e sigur modul imperativ (chiar dacă propoziția se termină cu semnul exclamării sau cu punct, la ei se poate și așa).
Și dacă vă uitați la indicii ce înseamnă verbul, îi construiți imperativul în română. Sau în cel mai rău caz greșiți o dată, de două ori propoziția, dar când vă apare mai târziu o să o știți.


AlinRomcea

Du-te si uita-te! De ce e gresit?


HelenPete2

Sau pleacă și vezi-l.


ciorbica23

Da de ce "du-te" despartit?


Delia128916

Pentru că nu există posibilitatea de a adăuga o cratimă și pentru a nu se înțelege greșit, unii crezând mai apoi că se scrie legat, au ales această variantă.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.