1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is important that he is h…

"It is important that he is here."

Çeviri:Onun burada olması önemli.

June 20, 2014

10 Yorum


metalurjistsks

Onun burada olması önemli anlamı nasıl çıkıyor? Bence önemli olan birincil kelime burada olması birinci kelimeye istinaden gibi geliyor. Durum önemli ki o buraya geldi gibi.

June 20, 2014

Viforvendetta

Aynen dostum "Relative Clauses" konusuna giriyor.
"o önemlidir ki o burada" ="onun burada olması önemlidir"

June 20, 2014

xGrandMasterx

"O önemli ki o burada" dedim ben yanlış çıktı. Bunun çevirisi nasıl olur peki.

July 9, 2014

elif125325

Bence "önemli olan onun burada olmasi" olmaliydi

December 18, 2018

murat784935

"O önemli" dedikten sonra fiile "Ney önemli ?" sorduktan sonra garibim "that" eliyle ikinci cümleyi gösterir.

January 27, 2019

GizemKat

Önemli olan burada olması?

July 22, 2014

paperboy517

"that"i cümleden çıkarınca bir şey değişiyor mu?

September 26, 2019

Kinevart

O önemlidir ki buradadır ifadesi de doğru bir kullanım.

October 9, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.