Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is ours."

Çeviri:O bizimki.

4 yıl önce

121 Yorum


Rashida72

Hi everyone, I speak English, I am learning Turkish because I love it, but it's sooo confusing and hard. I need help please! ! When are we supposed to put bizim , bize, bizde, bizimki ??? Just tell the meaning of every one so I'll be answering the questions right. Thanks a lot :)

3 yıl önce

deti1959
deti1959

our = bizim, us = bize, bizde = with us, ours = bizimki

3 yıl önce

MerveEmiroglu

Neden our yerine ours kullanılıyor acaba?

1 yıl önce

Efe251968

Bende anlamadim

8 ay önce

Derya111352

Our bizim ours bizim ki

3 ay önce

yorfunsava

I want to teach you Turkish, but first I need to learn English. :D

10 ay önce

ahmet1237

we can learn English together

2 ay önce

alpozan613131

Hey can you teach me english and ı can teach you turkish

3 yıl önce

auQxW

What is your favorite lesson

2 yıl önce

Berfum_elif

What would you like to learn ?

3 yıl önce

Efe701134

Ne öğrenmeyi seviyorsun

2 yıl önce

Selim141414

Believe yourself u can do this ;)

3 yıl önce

Esin271891

Birşey soracagim our ve we nin ne farki var ?

3 yıl önce

aysee111

we=biz our=bizim anlamındadır.

we özne olarak,our da belirtme sıfatı olarak kullanılır

2 yıl önce

onur758846

Our : bizim we: biz

2 yıl önce

536tezcan

Our bizim we biz

2 yıl önce

Tugrulsmay

Our bizim We biz demek fark bu

2 yıl önce

sezen814318

anlamadım

2 yıl önce

AylaHaciza

Farki we bizdemek our bizim demek

10 ay önce

rabja2

Our =Bizim we=Biz sahiplik olduğu için

9 ay önce

Nurefan520350

Our=bizim we=biz demek aralarındaki fark bu

1 yıl önce

ELF254987

Our bizim We biz Demek

1 yıl önce

MerveKosta

Our bizim , we biz

9 ay önce

berkkrts75

ben bilmem ama ikiside bizim demek

1 yıl önce

nda0635

hayır değil ingilizcenin yüksek olmadığı kesin ama

1 yıl önce

Elif839809

Our bizim , we biz

1 yıl önce

_LadyAcker

Our bizim we ise biz demek..

1 yıl önce

Selen.1

Our =bizim we=Biz demek bilmiyonmu

2 yıl önce

MassasiveAttack

Bu bizim anlamıda taşır

4 yıl önce

deti1959
deti1959

bu bizim = this is ours

3 yıl önce

memger

aynen ama kabul etmiyor. :(

2 yıl önce

ege_rasim52

ama kabul etmedi

3 yıl önce

zeynep614349

Çok saçmaydı

1 yıl önce

yarensaygi

"Our" da bizim demek "ours" da bizim demek farkı ne ?

4 yıl önce

Viforvendetta

"it is my" demiyoruz da "it is mine" diyoruz ya bu da aynı hesap işte.
yani my,our,your, vs den sonra nesne gelmesi lazım

it is our pencil = O bizim kalemimiz
it is ours= O bizim/bizimki

4 yıl önce

Zehra97422

Anladım. Sağolun

1 yıl önce

ElifNur685356

No9

2 yıl önce

auQxW

What

2 yıl önce

auQxW

No no false

2 yıl önce

Aye616130

Our bizim demek ours ise bizlerin demek

2 yıl önce

auQxW

Yes true

2 yıl önce

sezen814318

bende onu merak etti

2 yıl önce

auQxW

What is this

2 yıl önce

Excalibour

Ours bizimki demektir

3 yıl önce

MuRatzdem

Nasıl söylüyor anlaşılmıyor ya

3 yıl önce

Selen.1

İngilizce çünkü onlarda bizim dediğimizi anlamıyolar

2 yıl önce

auQxW

Get ugly

2 yıl önce

Cihatemrek1

o bizim yazdım dığru çıktı

3 yıl önce

selin690602

Süper

3 yıl önce

nadir207646

we biz our bizim peki ya hepimiz ! ?

2 yıl önce

kypRiss

bizimki türkçeye çevirince anlamı kayıyor sanki

1 yıl önce

HlyaAkbulu2

Arkadaşlar ben bu konularda pek iyi değilim bana anlatırmısınız

1 yıl önce

merve316130

Temelden baslamaniz gerekiyo bence ve bol egzersiz yapmaniz kelime calismaniz vs yani burdada olsa cok kapsamli kimse anlatamaz bence alıştırma yapin not alin ve video takviyesi de yapin

1 yıl önce

mustafa2135

selam

1 yıl önce

BerkayGecekusu

you size

1 yıl önce

eda._.

bu-o fark edermi?????

1 yıl önce

M2005Y

O yerine ben yazdım :(

1 yıl önce

YGT799175

doğru yaptım yanlış yaptın dio yaaaaaaaa

1 yıl önce

AsifSeferov

bu bizim

1 yıl önce

AyeEsma2

Merhaba arkadaşlar bu uygulamaya yeni katıldım

1 yıl önce

damla68916

Biraz zorlandim ama yaptım:)

1 yıl önce

ert789

we de bizim demek our da

1 yıl önce

nazli417591

With us:bizimle demek

1 yıl önce

EzgiDemir300070

ours--bizim

demektir..

1 yıl önce

HayrullahK7

Bizimm our

1 yıl önce

Zehra97422

Bizim ki yaptım doğru çıktı. Ne alaka? Ki eki nereden geldi?

1 yıl önce

Orhan6262

İt is = bu demek değil mi

1 yıl önce

xNurseGirlx

>> It is ours << -Türkçesi; O bizimki. Kolay Gelsin! :)

1 yıl önce

FevziYaa

Arkadaslar alistirma yapmak isteyen varsa gelsin ingilizce pratik yapalim whatsapp 05344004070

11 ay önce

ilan729691

Hello

9 ay önce

umutcan776075

Ğsiei

9 ay önce

12345996340

Bilmiyorum

9 ay önce

MertYiit16

Bizimki de oluyor o bizimki de oluyor.

7 ay önce

HSEYN546976

It ours desek olmaz mı? Cevap verebilecek var mı?

6 ay önce

Erkan679603

O bize ait neden olmaz

3 hafta önce

tugba270487

It is ours Ours bizim demek it is onun demek değilmi onun bizim oluyor

1 hafta önce

memger

Bunun cevabı bizim olacak ama olmuyor ve ben bir öğretmenim.

2 yıl önce

Goncagl518026

Ki eki nerden gelio yha

2 yıl önce

zeyn1234

o bizimki gerçekten mantıklı bir cevap

2 yıl önce

speakNGili

bizimki ne anlama geliyor anlatırmısınız (anlarsam lingotalırsınız)

2 yıl önce

renkligler

Kelimelerin altında ki noktalı yerlerde (ve sarı) anlamı yazar

2 yıl önce

halilsahin920

kısaca - bizim - demek

2 yıl önce

UlkuAlkan1

Ours is the fury

2 yıl önce

Batuhan757043

Neden bunlar bizim olmuyo

2 yıl önce

friendofthealien

bu bizimki dedim olmadı :/ this is ours mu oluyo

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Aynen öyle:) "This" derseniz işaret etmiş oluyorsunuz.

2 yıl önce

ZeynepAksoy2121

Our/Ours ne demek söylerseniz sevinirin

1 yıl önce

huseyin216276

Sex

7 ay önce

FatmaZehra831724

Ben konusmacinin ne dedigini anlamadim

2 yıl önce

sinbad60

Merhaba arkadaşlar A32M9X doulingo kulüb kodum. Buyrun Hep beraber hem eğlenip hemde öğrenelim.

1 yıl önce

MertYiit16

Hayirrrr.

7 ay önce

Onurzahin

It's ours yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

Onurzahin

Neden

3 yıl önce

Beyza361925

Purs yazdım ours anladı

3 yıl önce

Zeynep486902

Ben bu bizim yaptim ha o ha bu yani...

3 yıl önce

BektasAkar

Owers yazdim nasil bi telaffuz lan o oyle

2 yıl önce

AysenurKay4

Ours ne yağ yani have gibi anlamadım ama gectimm

2 yıl önce

studentomer

''With us '' ve ''ours'' ekleri ki baglacini mi tamamliyo?

2 yıl önce

simgescode1

Hay sizin yapacağınız işede

2 yıl önce

sezen814318

susar mısın ? burda birşey öğrenmeye çalışıyoruz

2 yıl önce

EnglishlearnOMG

Büyük yapmamız gerek ı harfini of yaa neredeyse bitiyordu çok kızdım şimdi ne güzel lingot alacaktım bu arada cumanız mübarek olsun

3 yıl önce

sezen814318

benim 24 lingotum var herhalde gerideyim

2 yıl önce

maakbeell

Ours ' u horses zannetmişim :)

3 yıl önce

AysenurKay4

Bende öyle yapmıştım

2 yıl önce

glinolakoglu

ours daki s ne alaka anlamadım ben :/

3 yıl önce

YUSUF1AYDIN

hi

3 yıl önce

meyouuu

Selamsssss

2 yıl önce

rockprincessa

anlamadım ben dediyimi yazmıyo bu ne yahu

4 yıl önce

darkist

yani ours olursa yanına nesne gelmez. Türkçedeki gibi ; benimKİ kitabım olmaz. Türkçe mantığıyla düşün.

4 yıl önce

EnglishlearnOMG

aynn

3 yıl önce

Oykuakcueceezgii

O benimki de olmazmı neden olmaz

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

benimki: mine, bizimki: ours

yani hayır alakası yok, olmaz

3 yıl önce

thanatou

O bizim değil cevabı olucaktı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"değil" kelimesini nereden çıkardınız? olumsuzluk yok cümlede

3 yıl önce

selhattin

S nedir ya

3 yıl önce

luckylittle

ıt is ours yazdım ama yanıtında yazım yanlışı var dedi. neresi yanlış acaba

3 yıl önce

deti1959
deti1959

küçük harfle yazılırken ı kabul edilmez. Yani ıt is ours değil it is ours olmalı

3 yıl önce

BritanyalB

Ah bide su karinin sesini anlayabilsem. :)

3 yıl önce

deti1959
deti1959

" o bizimkidir" olmalı.

3 yıl önce

emreandgamze2002

Hayır o bizim olacak

3 yıl önce

deti1959
deti1959

Ama "is" olduğu için cümle dir ile bitmeli. O bizimki çevirisini reddetmiyorum.

3 yıl önce