"Itisours."

Çeviri:O bizimki.

4 yıl önce

47 Yorum


Rashida72

Hi everyone, I speak English, I am learning Turkish because I love it, but it's sooo confusing and hard. I need help please! ! When are we supposed to put bizim , bize, bizde, bizimki ??? Just tell the meaning of every one so I'll be answering the questions right. Thanks a lot :)

4 yıl önce

deti1959
deti1959

our = bizim, us = bize, bizde = with us, ours = bizimki

3 yıl önce

OnurKara461821

Biz: we Bizi : us(pointing us) (accusative) Bize: to us( dative) Bizde : by us, at us(location) Bizden: from us Bizim: our (possesive pronoun) Bizimki : ours Bizimle/Bizim(i)le: with us

1 hafta önce

Esin271891

Birşey soracagim our ve we nin ne farki var ?

3 yıl önce

aysee111

we=biz our=bizim anlamındadır.

we özne olarak,our da belirtme sıfatı olarak kullanılır

2 yıl önce

onur758846

Our : bizim we: biz

2 yıl önce

536tezcan

Our bizim we biz

2 yıl önce

Tugrulsmay

Our bizim We biz demek fark bu

3 yıl önce

AylaHaciza

Farki we bizdemek our bizim demek

1 yıl önce

rabja2

Our =Bizim we=Biz sahiplik olduğu için

11 ay önce

Nurefan520350

Our=bizim we=biz demek aralarındaki fark bu

1 yıl önce

ELF254987

Our bizim We biz Demek

1 yıl önce

MerveKosta

Our bizim , we biz

11 ay önce

MassasiveAttack

Bu bizim anlamıda taşır

4 yıl önce

yarensaygi

"Our" da bizim demek "ours" da bizim demek farkı ne ?

4 yıl önce

Viforvendetta

"it is my" demiyoruz da "it is mine" diyoruz ya bu da aynı hesap işte.
yani my,our,your, vs den sonra nesne gelmesi lazım

it is our pencil = O bizim kalemimiz
it is ours= O bizim/bizimki

4 yıl önce

Zehra97422

Anladım. Sağolun

1 yıl önce

zeynep614349

Çok saçmaydı

1 yıl önce

MuRatzdem

Nasıl söylüyor anlaşılmıyor ya

3 yıl önce

Cihatemrek1

o bizim yazdım dığru çıktı

3 yıl önce

selin690602

Süper

3 yıl önce

nadir207646

we biz our bizim peki ya hepimiz ! ?

2 yıl önce

kypRiss

bizimki türkçeye çevirince anlamı kayıyor sanki

1 yıl önce

HlyaAkbulu2

Arkadaşlar ben bu konularda pek iyi değilim bana anlatırmısınız

1 yıl önce

mustafa2135

selam

1 yıl önce

BerkayGecekusu

you size

1 yıl önce

eda._.

bu-o fark edermi?????

1 yıl önce

M2005Y

O yerine ben yazdım :(

1 yıl önce

YGT799175

doğru yaptım yanlış yaptın dio yaaaaaaaa

1 yıl önce

AsifSeferov

bu bizim

1 yıl önce

AyeEsma2

Merhaba arkadaşlar bu uygulamaya yeni katıldım

1 yıl önce

damla68916

Biraz zorlandim ama yaptım:)

1 yıl önce

ert789

we de bizim demek our da

1 yıl önce

nazli417591

With us:bizimle demek

1 yıl önce

EzgiDemir300070

ours--bizim

demektir..

1 yıl önce

HayrullahK7

Bizimm our

1 yıl önce

Zehra97422

Bizim ki yaptım doğru çıktı. Ne alaka? Ki eki nereden geldi?

1 yıl önce

Orhan6262

İt is = bu demek değil mi

1 yıl önce

xNurseGirlx

>> It is ours << -Türkçesi; O bizimki. Kolay Gelsin! :)

1 yıl önce

FevziYaa

Arkadaslar alistirma yapmak isteyen varsa gelsin ingilizce pratik yapalim whatsapp 05344004070

1 yıl önce

ilan729691

Hello

11 ay önce

umutcan776075

Ğsiei

11 ay önce

12345996340

Bilmiyorum

11 ay önce

MertYiit16

Bizimki de oluyor o bizimki de oluyor.

9 ay önce

HSEYN546976

It ours desek olmaz mı? Cevap verebilecek var mı?

8 ay önce

Erkan679603
Erkan679603

O bize ait neden olmaz

2 ay önce

tugba270487

It is ours Ours bizim demek it is onun demek değilmi onun bizim oluyor

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.