"Bugün dün kadar soğuk değil."

Çeviri:Today it is not as cold as yesterday.

4 yıl önce

8 Yorum


BerkOkur

today is not colder then yesterday olarak kullanılamaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"bugun dünden daha soğuk değil" olmuş. aynı değil

4 yıl önce

endermaxijunior

"Until" , "as ....as" kalıbını karşılamaz mı? Ya da uygun olduğu halde çok mu sırıtır kullanırsak...

3 yıl önce

korkuttankuter

"today is not as cold....." "it"e gerek var mı?

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Haklısınız. Gerek yok. İki versiyonlar doğru.

2 yıl önce

chepni

weather is not cold today as much as yesterday denilemez mi? ya da today!den önce "in" koysam

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Maalesef denilemez.

3 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Saçma bir cümle olmuş it cümlede sırıtmış sanki

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.