1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He was always kind to me."

"He was always kind to me."

Çeviri:O her zaman bana kibar oldu.

June 20, 2014

16 Yorum


BerkOkur

o her zaman bana karşı nazikti. şeklinde çevrilebilir?


savasxxx

raporlarsanız cevaplara eklenir


evren_c

"Her zaman bana karşı nazikti" cümlesi de kabul edilmeli. Nazik = kibar


haruntogrul1

"o her zaman bana kibar oldu" bu nasıl bir türkçedir alah aşkına?

büyük bir anlatım bozukluğu içeriyor.


KissMyAdonis

o bana karşı herzaman kibar oldu


ali.sucuoglu

O bana her zaman kibar davrandı kabul edilebilir mi?


NiyaziApak

Ben burs "kind" ne ise yaradığını anlamadım


MerveEmiroglu

ben de burada kind'in görevini anlamadım.


ferit590521

Kind cumlesinin kac tane anlami var? Biraz, cesit, tur, cins ve bir de kibar cikti!!!


memo44414

O her zaman bana karşı kibar oldu. Denilse daha doğru görünüyor


Crazyboyy

burada 'to me' değil de sadece 'me' kullanılabilir miyiz? çünkü me zaten bana anlamına geliyor.


vvsey

Hayir, burada olmaz. O, sadece birkaç fiil ile olabilir. Ve ozaman 'me', fiilin yanındadır. "Give me the book." Ama "Give the book TO me."


mer866819

burada hep always olarak kullanılmış


Mehmet358126

o daima bana karsi nazikti seklinde cevrilebilir.


Mehmet358126

Turkce de" bana kibar oldu" seklinde bir soylem yoktur. dikkatinize sunulur ,Sayin Turkce uzmanlari


m.tasdelen

"O her zaman bana kibar oldu." ile "O bana her zaman kibar oldu." arasında ne fark var?

Bana karşı kibardı, nazikti olması daha doğru olurdu sanki..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.