Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He was always kind to me."

Çeviri:O her zaman bana kibar oldu.

4 yıl önce

11 Yorum


BerkOkur

o her zaman bana karşı nazikti. şeklinde çevrilebilir?

4 yıl önce

savasxxx

raporlarsanız cevaplara eklenir

3 yıl önce

evren_c

"Her zaman bana karşı nazikti" cümlesi de kabul edilmeli. Nazik = kibar

2 yıl önce

haruntogrul1

"o her zaman bana kibar oldu" bu nasıl bir türkçedir alah aşkına?

büyük bir anlatım bozukluğu içeriyor.

3 yıl önce

KissMyAdonis

o bana karşı herzaman kibar oldu

1 yıl önce

ali.sucuoglu

O bana her zaman kibar davrandı kabul edilebilir mi?

3 yıl önce

NiyaziApak

Ben burs "kind" ne ise yaradığını anlamadım

2 yıl önce

MerveEmiroglu

ben de burada kind'in görevini anlamadım.

9 ay önce

ferit590521

Kind cumlesinin kac tane anlami var? Biraz, cesit, tur, cins ve bir de kibar cikti!!!

1 yıl önce

memo44414

O her zaman bana karşı kibar oldu. Denilse daha doğru görünüyor

3 yıl önce

mer866819

burada hep always olarak kullanılmış

8 ay önce