"He was always kind to me."

Çeviri:O her zaman bana kibar oldu.

June 20, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

BerkOkur

o her zaman bana karşı nazikti. şeklinde çevrilebilir?

June 20, 2014

savasxxx

raporlarsanız cevaplara eklenir

December 12, 2014

evren_c

"Her zaman bana karşı nazikti" cümlesi de kabul edilmeli. Nazik = kibar

September 4, 2015

haruntogrul1

"o her zaman bana kibar oldu" bu nasıl bir türkçedir alah aşkına?

büyük bir anlatım bozukluğu içeriyor.

August 10, 2015

KissMyAdonis

o bana karşı herzaman kibar oldu

December 26, 2016

ali.sucuoglu

O bana her zaman kibar davrandı kabul edilebilir mi?

December 18, 2014

memo44414

O her zaman bana karşı kibar oldu. Denilse daha doğru görünüyor

March 21, 2015

NiyaziApak

Ben burs "kind" ne ise yaradığını anlamadım

July 20, 2016

MerveEmiroglu

ben de burada kind'in görevini anlamadım.

October 26, 2017

ferit590521

Kind cumlesinin kac tane anlami var? Biraz, cesit, tur, cins ve bir de kibar cikti!!!

May 31, 2017

CRAZYBOYY

burada 'to me' değil de sadece 'me' kullanılabilir miyiz? çünkü me zaten bana anlamına geliyor.

December 2, 2015

vvsey

Hayir, burada olmaz. O, sadece birkaç fiil ile olabilir. Ve ozaman 'me', fiilin yanındadır. "Give me the book." Ama "Give the book TO me."

December 3, 2015

mer866819

burada hep always olarak kullanılmış

December 10, 2017

Mehmet358126

o daima bana karsi nazikti seklinde cevrilebilir.

February 17, 2019

Mehmet358126

Turkce de" bana kibar oldu" seklinde bir soylem yoktur. dikkatinize sunulur ,Sayin Turkce uzmanlari

February 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.