Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"They are not your fish."

Traducere:Nu sunt peștii tăi.

0
acum 4 ani

10 comentarii


codrutdarie

de ce se foloseste singularul fish si nu plurarul fishes

5
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod
  • Pentru partea de engleză, ”fish”/”fishes”, vedeți discuția de aici.
  • De ce în română s-a folosit traducerea doar la plural? Simplu, din cauza verbului.
    Avem ”(they) are”, nu ”(it) is”, adică persoana a treia plural, nu singular.
    Dacă ar fi fost ”It is not your fish.”, am fi tradus ”Nu este peștele tău.”.
3
Răspundeacum 4 ani

OanaCatali14

Multumesc

0
Răspundecu 5 luni în urmă

myha14

Și eu aș vrea să știu de ce nu este corectă și forma de singular...

1
Răspundeacum 4 ani

iza_biza

chiar asa.fish e la singular.

0
Răspundeacum 3 ani

MihaelaPur6

fishes nu se foloseste in engleza ) sunt cuvinte uni plururale si uni singulare )

0
Răspundeacum 2 ani

NaomYoana

Nu se poate traduce si ,, Ele nu au pestii tai''?

1
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu. ”(they) are” este de la verbul ”to be” = ”a fi”.
Nu există verbul ”a avea” în această propoziție.

They do not have your fish. = Ele nu au peștii tăi.

4
Răspundeacum 4 ani

PanzariuRahela

Eu nu am pe tastatura s cu virgula dedesupt si mia luat viata pt ca am pus s

1
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu sunteți depunctați pentru lipsa diacriticelor.

Care a fost răspunsul tău exact?
Nu ai lăsat raport (”Răspunsul meu ar trebui acceptat”), deci nu am cum să verific dacă ai scris ceva greșit sau a fost o problemă tehnică. Când știi că ai dreptate e bine să lași astfel de rapoarte.

1
Răspundeacum 3 ani