"How to be fair?"

Çeviri:Nasıl adil olunur?

4 yıl önce

8 Yorum


eren.uyani

Adil ve adaletli ayni sey degil mi?

4 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Why "olunur"?

3 yıl önce

orde90
orde90

we use passive sound instead of infinitives when there is no pronouns. it's similar to spanish for example you can say como se hace..?. instead of como hacer...?

3 yıl önce

lrunol

ne dedi türkçe çevirin :D

3 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Thanks!

3 yıl önce

AlperCan2

O nasıl how deyiş arkadaşlar hell zannettim :)

2 yıl önce

erdaldogru

Konuşmacı ya çok hızlı yada cok yavaş

2 yıl önce

osenturk

fair in sevimli anlamida var

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.