1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How to be fair?"

"How to be fair?"

Çeviri:Nasıl adil olunur?

June 20, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

eren.uyani

Adil ve adaletli ayni sey degil mi?

June 20, 2014

orde90

we use passive sound instead of infinitives when there is no pronouns. it's similar to spanish for example you can say como se hace..?. instead of como hacer...?


lrunol

ne dedi türkçe çevirin :D


AlperCan2

O nasıl how deyiş arkadaşlar hell zannettim :)


erdaldogru

Konuşmacı ya çok hızlı yada cok yavaş


osenturk

fair in sevimli anlamida var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.