"Do not leave the door open."

Fordítás:Ne hagyd nyitva az ajtót.

4 éve

11 hozzászólás


Fabrne
Fabrne

nytiva!!! A gépelési hibák miatt vesztem el a szívemet. :)

4 éve

SztanaAnna

Már javították.

3 éve

KollerMisi

én is

1 éve

Adrienn912857

Hol van itt a you?

3 éve

manyuci
manyuci

A személyes névmás hiánya a felszólítás, ami általában E/2 szokott lenni.

2 éve

Adrienn912857

Köszönöm

2 éve

manyuci
manyuci

Szívesen

2 éve

EndreNagy0

itt is hiányzik a felkiáltó jel !

1 éve

corvusnotus

Egy régi hibának - a helyes és gyors fejlődést gátlónak - tarom azt, hogy a fordításra szánt, felszólító mondatok végére nem tesznek felkiáltó jelt....mint tanár jelentem ki, teljes határozottsággal! engem nagyban gátolt...véleményeteket kérem!!!

1 éve

ray0917
ray0917

Igen ide kell a felkiáltójel mert csak ebben az esetben hagyható el a személyes névmás.

10 hónapja

st.laszlo

Inkorrekt, hogy az ő hibájuk miatt veszítünk szívet!

4 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.