Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The man drinks water."

Traducere:Bărbatul bea apă.

0
acum 4 ani

10 comentarii


irina.andreea

de ce se pune s la finalul verbului

1
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa este la prezent, doar pentru persoana a treia singular.
he / she / it drinks
I / we / you / they drink

9
Răspunde2acum 4 ani

RodiTrelea

Pt ca econsiderat la persoana a3a

0
Răspundeacum 3 ani

pufumihael

Deseori arata pluralul litera s la final.

0
Răspundeacum 2 ani

irina.andreea

multumesc!

0
Răspundeacum 4 ani

staicuveronica

Ok

0
Răspundeacum 3 ani

Stefy28422

Pentru he she e i drinks fiindca e la persoana a |||-a singular iar la I you we they e normal

0
Răspundeacum 2 ani

alin313849

ok

0
Răspundecu 1 lună în urmă

ArapuIonut

As dori sa fie mai complicat asa as putea sa o învat mai repede.

0
Răspundeacum 1 săptămână

mcvaly1

Nu este bn

-1
Răspundeacum 2 ani