"Noi luăm masa."

Traducere:We eat the meal.

acum 4 ani

2 comentarii


NaomYoana

De ce se traduce ,,Noi luam masa'' cu ,, We eat the meal''? Eat= luam cand a lua = take ? Nu are sens.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu sunt traduceri cuvânt cu cuvânt, ci se folosesc expresiile potrivite în fiecare limbă (deci verbul nu corespunde mereu).
În română spunem: ”a mânca” / ”a lua masa”.
În engleză se spune: ”to eat” / ”to eat the meal” / ”to have the meal”.

”to have” înseamnă ”a avea”, dar asta nu înseamnă că putem traduce ”a avea masa” pentru că nu ar respecta sensul propoziției.

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.