1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The son is making all his de…

"The son is making all his decisions with his mother."

Çeviri:Oğul bütün kararlarını annesi ile veriyor.

June 20, 2014

12 Yorum


Kara_Dut

oğlan bütün kararlarını annesi ile veriyor u kabul etmedi

September 25, 2014

Hisar34

"The son" değil de "The boy" deseydi, sizin cevabınız doğru olurdu.

January 7, 2015

mahmutsezgin

oğul nedir. türkü mü yazıyoz

February 23, 2015

unicornsumeyye

Oğlan tüm kararlarını annesiyle veriyor Olur mu

April 17, 2019

aaelamine

Olmaz çünkü "oğlan" "the boy" demek, ama cümlede "the son" yazıldı yani "oğul" olmalı.

August 8, 2019

ahakusta

cümleyi anlıyorum ama bunu ben kullanırken bu şekilde başka bir yerde bu anlama erişebilirmiyim making de

June 20, 2014

Selcen_Ozturk

soruyu tam anlamadım ama sorduğunuz şuysa:

make a decision = karar vermek

June 20, 2014

ahakusta

anladım galiba make başka bir fiille anlam degişikligi yaşıyor ve cümleyi tamamlıyor teşekkürler

June 20, 2014

Selcen_Ozturk

evet bazen kalıplar içinde kullanılır, burada da durum o

June 20, 2014

ahakusta

Yardımlarınız için tekrar teşekkürler

June 20, 2014

Estelliano

Ogul nedir yaaa ey ogul duy sesimi

April 20, 2015

KerasusKon

@selcen oğul annesi ile ilgili bütün kararları alıyor, nasıl çevrilir

January 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.