"The son is making all his decisions with his mother."

Çeviri:Oğul bütün kararlarını annesi ile veriyor.

4 yıl önce

9 Yorum


Kara_Dut

oğlan bütün kararlarını annesi ile veriyor u kabul etmedi

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

"The son" değil de "The boy" deseydi, sizin cevabınız doğru olurdu.

3 yıl önce

mahmutsezgin

oğul nedir. türkü mü yazıyoz

3 yıl önce

ahakusta

cümleyi anlıyorum ama bunu ben kullanırken bu şekilde başka bir yerde bu anlama erişebilirmiyim making de

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

soruyu tam anlamadım ama sorduğunuz şuysa:

make a decision = karar vermek

4 yıl önce

ahakusta

anladım galiba make başka bir fiille anlam degişikligi yaşıyor ve cümleyi tamamlıyor teşekkürler

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet bazen kalıplar içinde kullanılır, burada da durum o

4 yıl önce

ahakusta

Yardımlarınız için tekrar teşekkürler

4 yıl önce

Estelliano

Ogul nedir yaaa ey ogul duy sesimi

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.