Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Pies chłopca"

Tłumaczenie:The boy's dog

4 lata temu

12 komentarzy


PaulinaLew3

Czemu jak napisałam "Boy's dog" było źle ?

4 lata temu

KrzysztofG75804

Chodzi o tego konkretnego psa. Zabrakło "The". Poprawnie to: "The boy's dog".

3 lata temu

karolina_kus

Miałam tak samo,a w podpowiedzi nic takiego nie było!

2 lata temu

stasiu616423

Trzeba dac the

9 miesięcy temu

Izabella771266

Napisalam 'the boys dog' i nie uznali. ..

2 lata temu

stasiu616423

Boy's nie boys

9 miesięcy temu

stasiu616423

Bo boys to znaczy chlopcow a tu chodzi o jednego czlopca

9 miesięcy temu

PrzemoSuszcz

Czy the dog of boy jest zle?

3 lata temu

Sleazo7

Jak najbardziej poprawnie.

3 lata temu

skarlet133

Czy gdybym napisala: "the boy' dog " to to byloby zle ?

2 lata temu

stasiu616423

Tak bo znaczylo by to chlopiec pies a jak dasz boy's to znaczy chlopca

9 miesięcy temu

Pola212087

Co to zadanie mialo wspolnego z pytaniami ???

1 rok temu