"Wehavealmostsixtyapples."

Çeviri:Bizim neredeyse altmış tane elmamız var.

4 yıl önce

17 Yorum


selcukkiziltug

Burada almost için, "yaklaşık" veya "yaklaşık olarak" kullanılamaz mı?

4 yıl önce

msarim

ben de aynı kanaatteyim.

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

Hemen hemen altmış elmamız var

4 yıl önce

chemcold

Bence"hemen hemen" de eklenmeli ceviriye

3 yıl önce

ARES61

Hemen hemen neresi yanlış sözlüktede aynı

3 yıl önce

zaferos

We have approximately sixty apples. = Yaklaşık olarak 60 elmamız var.

Doğru sayılabilir mi ?

2 yıl önce

matheartt

Yaklaşık olmalı bence :(

4 yıl önce

FGedikli

yaklaşık olmalıydı.

3 yıl önce

cevatim

Bazi sozlukler "yaklasik olarak" diye aciklamis. Sadece "neredeyse"de israr neden...

3 yıl önce

mikaildaglar

Bazı sorularda rakam kabul edilirken bunda kabul etmedi. Acaba neden

3 yıl önce

gencal.altintas

hemen hemen geçerli olmalı

3 yıl önce

MehmedAsaf

Bizde neredeyse altmış elma var da olması gerekmiyor mu

2 yıl önce

_emirhankilic_

Mikrafonlularda ben dinleme yerine basıyom sonra kayıt yerine kolay bir şekilde bityor

2 yıl önce

Murat419349

Neredeyse,Hemen hemen veya yaklaşık hepsi aynı kapıya çıkar.

1 yıl önce

Esmira_200

cok kolaydi bu

1 yıl önce

omer997624

almost; hemen hemen anlamı da olmazmı

1 yıl önce

dur330652

'biz neredeyse altmış elmaya sahibiz' neden olmuyor

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.