"We have almost sixty apples."

Çeviri:Bizim neredeyse altmış tane elmamız var.

June 21, 2014

17 Yorum

Konu önem sırasına göre

[aktif olmayan kullanıcı]

    Burada almost için, "yaklaşık" veya "yaklaşık olarak" kullanılamaz mı?

    June 21, 2014

msarim

    ben de aynı kanaatteyim.

    August 11, 2014

huseyinkuruoglu

    Hemen hemen altmış elmamız var

    October 25, 2014

chemcold

    Bence"hemen hemen" de eklenmeli ceviriye

    December 25, 2014

ARES61

    Hemen hemen neresi yanlış sözlüktede aynı

    December 19, 2014

zaferos

    We have approximately sixty apples. = Yaklaşık olarak 60 elmamız var.

    Doğru sayılabilir mi ?

    December 29, 2015

matheartt

    Yaklaşık olmalı bence :(

    September 30, 2014

FGedikli

    yaklaşık olmalıydı.

    January 28, 2015

cevatim

    Bazi sozlukler "yaklasik olarak" diye aciklamis. Sadece "neredeyse"de israr neden...

    January 31, 2015

mikaildaglar

    Bazı sorularda rakam kabul edilirken bunda kabul etmedi. Acaba neden

    February 27, 2015

gencal.altintas

    hemen hemen geçerli olmalı

    May 10, 2015

MehmedAsaf

    Bizde neredeyse altmış elma var da olması gerekmiyor mu

    March 29, 2016

_emirhankilic_

    Mikrafonlularda ben dinleme yerine basıyom sonra kayıt yerine kolay bir şekilde bityor

    October 27, 2016

Murat419349

    Neredeyse,Hemen hemen veya yaklaşık hepsi aynı kapıya çıkar.

    January 5, 2017

Esmira_200

    cok kolaydi bu

    July 29, 2017

omer997624

    almost; hemen hemen anlamı da olmazmı

    July 14, 2017

dur330652

    'biz neredeyse altmış elmaya sahibiz' neden olmuyor

    February 23, 2018
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.