1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have almost sixty apples."

"We have almost sixty apples."

Çeviri:Bizim neredeyse altmış tane elmamız var.

June 21, 2014

20 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Burada almost için, "yaklaşık" veya "yaklaşık olarak" kullanılamaz mı?


msarim

    ben de aynı kanaatteyim.


huseyinkuruoglu

    Hemen hemen altmış elmamız var


chemcold

    Bence"hemen hemen" de eklenmeli ceviriye


ARES61

    Hemen hemen neresi yanlış sözlüktede aynı


zaferos

    We have approximately sixty apples. = Yaklaşık olarak 60 elmamız var.

    Doğru sayılabilir mi ?


mikaildaglar

    Bazı sorularda rakam kabul edilirken bunda kabul etmedi. Acaba neden


gencal.altintas

    hemen hemen geçerli olmalı


MehmedAsaf

    Bizde neredeyse altmış elma var da olması gerekmiyor mu


matheartt

    Yaklaşık olmalı bence :(


cevatim

    Bazi sozlukler "yaklasik olarak" diye aciklamis. Sadece "neredeyse"de israr neden...


_emirhankilic_

    Mikrafonlularda ben dinleme yerine basıyom sonra kayıt yerine kolay bir şekilde bityor


Murat419349

    Neredeyse,Hemen hemen veya yaklaşık hepsi aynı kapıya çıkar.


FGedikli

    yaklaşık olmalıydı.


omer997624

    almost; hemen hemen anlamı da olmazmı


dur330652

    'biz neredeyse altmış elmaya sahibiz' neden olmuyor


Zehra231111

    Bende aynı yazdım


Defne969267

    Bu site on cümle için benden 300 tl aldı ve benim bu siteden faydam sıfır sakın ha sakın arkadaşlar para vermeyin o kadar ❤❤❤❤❤❤ bir site ha bir de bir şey var ücretsiz di değil mi bu site öğrenirken ❤❤❤ gibi reklam izletiyorlar öğrenirken beş on cümle ile devam ediyorlar hakkımı helal etmiyorum duolingo zıkkım olsun aldığınız para


tsunamisal2

    neredeyse = hemen hemen

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.