"From the regions"

Çeviri:Bölgelerden

June 21, 2014

6 Yorum


libentina

"district" idari, çok büyük olmayan bir bölgeyi ifade ederken kullanılır genellikle. bi kasabanın ve şehrin bölümlerini/kısımlarını mesela. (ülke değil). "region" ise çok daha büyük/geniş alanları ifade ederken kullanılır, yani coğrafik (coğrafya ile ilgili) bi ifade daha çok. dünyanın veya bi ülkenin alanları gibi mesela.

July 7, 2015

nabi71

District=İlçe, Region=Bölge, Yöre.

July 7, 2015

queenzfeyza

Thnx

March 24, 2018

metalurjistsks

region ve district kullanım alanları hakkında bilgi verecek?sonuçta ikisi de bölge demek eş anlamlı kelimeler olabilir mi

June 21, 2014

Lipian

Bende merak ediyodum öğrendim. Region daha genel mesela marmara bölgesi gibi ama district daha küçük alanlarda kullanılır mesela ilçeler gibi.

January 20, 2015

gilman124194

Bolgelerden

April 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.