"Fromtheregions"

Çeviri:Bölgelerden

4 yıl önce

5 Yorum


libentina

"district" idari, çok büyük olmayan bir bölgeyi ifade ederken kullanılır genellikle. bi kasabanın ve şehrin bölümlerini/kısımlarını mesela. (ülke değil). "region" ise çok daha büyük/geniş alanları ifade ederken kullanılır, yani coğrafik (coğrafya ile ilgili) bi ifade daha çok. dünyanın veya bi ülkenin alanları gibi mesela.

3 yıl önce

nabi71

District=İlçe, Region=Bölge, Yöre.

3 yıl önce

queenzfeyza

Thnx

8 ay önce

metalurjistsks

region ve district kullanım alanları hakkında bilgi verecek?sonuçta ikisi de bölge demek eş anlamlı kelimeler olabilir mi

4 yıl önce

Lipian

Bende merak ediyodum öğrendim. Region daha genel mesela marmara bölgesi gibi ama district daha küçük alanlarda kullanılır mesela ilçeler gibi.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.