"What is the meaning of your name?"

Fordítás:Mi a neved jelentése?

June 21, 2014

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ikin83

Mi a jelentese a nevednek. Ez miert nem jo?


BLacee

Jó az! Én bejelentettem, mert nekem se fogadta el. Te is jelentsd! ;-)


eminens2

Elfogadja: 2018.12.12.


MarcsiHorvath

MIT JELENT A NEVED? a magyar sokféleképpen fejezheti ki ugyanazt


spearwort

'Mit jelent a te neved?' fordítás nem jó?


spearwort

Habár igen, 'mi a jelentése a te nevednek?' a pontos értelme.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.