1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has my skirt."

"She has my skirt."

Çeviri:Benim eteğim onda.

June 21, 2014

32 Yorum


sirjoan620

O benim benim eteklerime sahip. Olmaz mı?


IsikYesil

Neden olmuyor cunku sahiplik süreklilik arzeder ama onda dediğimiz de gecici bir sureyi kastetmis oluruz sanirim


-PJM-

O benim eteklerime sahip dememiz için "she has got my skirts" olacak sanırım.


Darkmarkraft

tabii ki de olmayabilir


Cihan-05

Paşam bunu Türkçeleştir. yani kast ettigim biraz daha anlamli hale getir. Daha anlamlı oluyor 'benim eteklerim onda' lafzı , program da bunu göz önünde tutuyor. Seklinde düşünüyorum. Daha bilgili biri var ise gerekli aciklamayi paşam a aktarsin


duru311458

Bilgiliyim bu konuda gayet manali oluyor duolingo nun da yaptigi sekilde.Yanlis dusunuyorsunuz


Mesud_Kanik

She has my skirt hasin vasfı tam olarak nedir she has olarak kullanıldığında Onda manası mı olur her zaman


duru311458

she has olarak kullanilinca sahiplik anlami katar cumleye.


unsalcibram

Hayır. She has skirts dersek, yani cümleden my kaldırılırsa cümlenin anlamı onun eteği var olur.


yamur728128

Biraz saçma degilmi


-PJM-

"O benim eteğime sahip" => "she has got my skirt" olacak değil mi?


Mustafa377806

Benim eteğim var olmaz mı birde bu has ve have farkını anlatabilecek var mı


Akif99479

He she it te 3. Tekil sahıslarda fiillerin s takısı alması ile aynı


Ayfer918500

Bazen eteklik diye kullanılır kabul etmesi gerekirdi


Burcu990670

"o benim eteğime sahip" neden kabul edilmiyor acaba?


serhat356450

bu cümlenin çeviri yanlış değilmi onun eteği bende olmucakmı çünkü she has diyorsa o sahiptir


BayramYazici

"Benim eteğim onun" yazdım kabul etmedi


irfangorur

Kızım kaç kere şu eteğini her yerde çıkarma dedim sana. Ortalığı karıştırıyorsun. :)


RumeysaKab

'O benim etegime sahip' diye mana vermesi gerekirdi tam gramer karsiligi olarak.. Biraz sacma olmus.


duru311458

o gramer degil grammar.Bence sacma degil.O benim etegime sahip daha sacma


Adem537275

Onda benim etegim var kabul etmedi ilginc


edimu

Benim etegim kizda neden olmuyor


Aoo_1453

kız = girl yazmıyor she = kızlar için O


Aoo_1453

she has THE my skirt olmazmıydı


HarunBayra2

The belli bir şeyi belirtir my diye zaten belirtmiş the ya gerek olmaz


dilek1903

Onda benim etegimden var niye olmuyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.