1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has my skirt."

"She has my skirt."

Çeviri:Benim eteğim onda.

June 21, 2014

52 Yorum


sirjoan620

O benim benim eteklerime sahip. Olmaz mı?


-PJM-

O benim eteklerime sahip dememiz için "she has got my skirts" olacak sanırım.


salihakan2

Has got amerikan ingilizcesinde kullanılıyor ingiliz ingilizcesinde değil


123bugsbunny

sanırım bu uygulamadaki ingilizce amerikan ingilizcesi yorumlar kısmında görmüştüm


IsikYesil

Neden olmuyor cunku sahiplik süreklilik arzeder ama onda dediğimiz de gecici bir sureyi kastetmis oluruz sanirim


Darkmarkraft

tabii ki de olmayabilir


Cihan-05

Paşam bunu Türkçeleştir. yani kast ettigim biraz daha anlamli hale getir. Daha anlamlı oluyor 'benim eteklerim onda' lafzı , program da bunu göz önünde tutuyor. Seklinde düşünüyorum. Daha bilgili biri var ise gerekli aciklamayi paşam a aktarsin


duru311458

Bilgiliyim bu konuda gayet manali oluyor duolingo nun da yaptigi sekilde.Yanlis dusunuyorsunuz


Mesud_Kanik

She has my skirt hasin vasfı tam olarak nedir she has olarak kullanıldığında Onda manası mı olur her zaman


unsalcibram

Hayır. She has skirts dersek, yani cümleden my kaldırılırsa cümlenin anlamı onun eteği var olur.


duru311458

she has olarak kullanilinca sahiplik anlami katar cumleye.


yamur728128

Biraz saçma degilmi


Mustafa377806

Benim eteğim var olmaz mı birde bu has ve have farkını anlatabilecek var mı


Akif99479

He she it te 3. Tekil sahıslarda fiillerin s takısı alması ile aynı


Burcu990670

"o benim eteğime sahip" neden kabul edilmiyor acaba?


serhat356450

bu cümlenin çeviri yanlış değilmi onun eteği bende olmucakmı çünkü she has diyorsa o sahiptir


Bediha923467

She wears my skirt.


BurakKaan47257

She has nice skirt anladım


Heidi491301

Bu ne bicim sey vardur seçeneği yok


sudenisakizilca

Cevap =Benim eteğim onda


Deniz400327

Abi tek halımı bunda kaybettim


Arzu928679

She has my skirt...benim etegim onda...ve bana yanlis deyip 1 canı aldı...bu metinleri hazirlayip kafasina göre doğru yanlış diyor..


ceydaerel

Ben hep şuan dinliyorum diyom


senem211132

"Adamin etegi var" bunu soyleyen kadin bir kere!


sadeceWes

O benim eteklerime sahip olmalıydı sanki


Azak32

İngilizcede mantik aramayin


Berkcan801667

"She has my the skirt" olması gerek miyor mu? Önceki egzersizlerde onda,bunda,şunda denek için the kullanıyorduk. The kullanmadığımızda ben ... -a sahibim oluyordu.


-PJM-

"O benim eteğime sahip" => "she has got my skirt" olacak değil mi?


Ayfer918500

Bazen eteklik diye kullanılır kabul etmesi gerekirdi


Like_the_freedom

"Benim eteğim onun" yazdım kabul etmedi


mashitanomashita

Adamın eteği varmış


AliUurceri

Amk uyg. Onda yok kategorilerde


edimu

Benim etegim kizda neden olmuyor


_a_omer

kız = girl yazmıyor she = kızlar için O


RumeysaKab

'O benim etegime sahip' diye mana vermesi gerekirdi tam gramer karsiligi olarak.. Biraz sacma olmus.


duru311458

o gramer degil grammar.Bence sacma degil.O benim etegime sahip daha sacma


Adem537275

Onda benim etegim var kabul etmedi ilginc


[aktif olmayan kullanıcı]

    Kızım kaç kere şu eteğini her yerde çıkarma dedim sana. Ortalığı karıştırıyorsun. :)


_a_omer

    she has THE my skirt olmazmıydı


HarunBayra2

    The belli bir şeyi belirtir my diye zaten belirtmiş the ya gerek olmaz


dilek1903

    Onda benim etegimden var niye olmuyor?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.