1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has my skirt."

"She has my skirt."

Çeviri:Benim eteğim onda.

June 21, 2014

12 Yorum


sirjoan620

O benim benim eteklerime sahip. Olmaz mı?


IsikYesil

Neden olmuyor cunku sahiplik süreklilik arzeder ama onda dediğimiz de gecici bir sureyi kastetmis oluruz sanirim


Mesud_Kanik

She has my skirt hasin vasfı tam olarak nedir she has olarak kullanıldığında Onda manası mı olur her zaman


duru311458

she has olarak kullanilinca sahiplik anlami katar cumleye.


yamur728128

Biraz saçma degilmi


-PJM-

"O benim eteğime sahip" => "she has got my skirt" olacak değil mi?


Mustafa377806

Benim eteğim var olmaz mı birde bu has ve have farkını anlatabilecek var mı


Ayfer918500

Bazen eteklik diye kullanılır kabul etmesi gerekirdi


Burcu990670

"o benim eteğime sahip" neden kabul edilmiyor acaba?


serhat356450

bu cümlenin çeviri yanlış değilmi onun eteği bende olmucakmı çünkü she has diyorsa o sahiptir


BayramYazici

"Benim eteğim onun" yazdım kabul etmedi


irfangorur

Kızım kaç kere şu eteğini her yerde çıkarma dedim sana. Ortalığı karıştırıyorsun. :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.