1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Sen okulun yanında yaşıyorsu…

"Sen okulun yanında yaşıyorsun."

Çeviri:Ты живёшь возле школы.

September 30, 2019

3 Yorum


Ali417585

"Ты живёшь у школы" niçin doğru değil?!


iltimasinci1

Çünkü "возле школы" okula yakın anlamına geliyor ama senin söylediğin "у школу" okulda anlamına geliyor farkı anladın mı?Burada sana Sen okulun yanında yaşiyorsun diyor.Yanlışım var ise düzeltelim arkadaşlar...


iltimasinci1

Yani kısacası senin söylediğin cümle: Sen okulda yaşıyorsun. Sana sorduğu soru:Sen okulun yanında yaşıyorsun.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.