"Ursul mănâncă șoarecele."

Traducere:The bear eats the mouse.

June 21, 2014

12 comentarii
Această discuție este blocată.


Adonis962206

Nu am stiut ca ursul mananca soareci,poate imi i-au si eu unul acasa sa scap de ei...


[utilizator dezactivat]

    Bine ca nu a fost invers


larisa678827

    Sa stiti ca au si ei dreptate, daca un urs cumva nu a mai mancat saptamani intregi, si vede un soarece, atunci sunt sigura cal va manca


CiprianBug

    Cam exagerat, se putea folosi și altă expresie


AlexaDjuli

    The bear eats a mouse ... de ce trebuie folosit the mouse


fantomitzah

    Pentru că este articulat hotărât: ”the mouse” = ”șoarecele”.
    Dacă era articulat nehotărât era: ”a mouse” = ”un șoarece”.

    Te rog să nu postezi mai multe mesaje unul după altul, dacă greșești ceva, folosești butonul ”Editează” de sub mesajul tău. Mersi!


Ghervan._.Ilinca

    Sad, that's pretty sad...But bears eat mice?o.O I didn't hear about that

    Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.