دوولينجو هو أشهر طريقة لتعلم اللغات في العالم. والأفضل من ذلك، إنه مجاني 100%!

"فيلهم يشرب الحليب."

الترجمة:Their elephant drinks milk.

منذ 4 سنوات

18 تعليقًا


NahlaElkhalily

علشان مع he she it بيجي معها s او is +ing

منذ 4 سنوات

bahaa_emam

سيبكم من الضماير والقواعد ودة كله انا نفسى اعرف الفيل بيشرب الحليب ازاى؟

منذ 4 سنوات

Shahd10

الفيل من الثدييات فشيء طبيعي

منذ 4 سنوات

bahaa_emam

الكلام دة فى الهند؟

منذ 4 سنوات

mf5G5
منذ 3 أشهر

hanaesuper

برنامج رائع

منذ 3 سنوات

ah.hashem

لماذا تمت إضافه "S" في نهايه " drinks " ؟؟

منذ 3 سنوات

mona239548

لانه الفيل it فنزيد ع الفعل s مع she,he,it

منذ 3 سنوات

alinsteve119

Wilhelm drinking milk يجب ان تكتب هكذا

منذ سنتين

omarALashr

انا فاكر انه واحد اسمه (فيلهم ) وبيشرب حليب

منذ سنتين

fRPK2

Hhhhhh

منذ سنة واحدة

BasemMagdy1

لم افهم الجمله اساسا

منذ سنتين

MOHANEDALS2

اعتقد الجملة نفسها محتاجة اعادة صياغتها بالعربي "الفيل يشرب الحليب " بدلا من صيغة فيلهم الغريبة لغويا

منذ سنة واحدة

fathalrhma13

مفروض فيلهم تشرب الحليب

منذ أسبوع واحد

salemalboush

كيف تجي drinks

منذ 4 سنوات

BatoolMustafa

لانو elephant مفرد

منذ 4 سنوات

Omerali.

هل الجملة صحيحة an elephant of them drinks milk

منذ 4 سنوات

Shahd10

فيها بعض الخلل

منذ 3 سنوات