1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. What is the meaning of in tur…

Meyu323698

What is the meaning of in turkish

Get a snack?

October 1, 2019

18 Yorum


Hseyin267741

"Bir atıştırmalık al/ye"


canhaydarp

bir tane atıştırmalık al


Meyu323698

Teşekkürler ☺️


meh1156

aburcubur edin (satın almak anlamında değil,edin ,anlamında


Meyu323698

Have a snack ile arasında ki fark nedir peki bilen var mı


MikataCast

ikisi de aynı anlamda ama get a snack bir tık daha informal e kaçıyor ama yok bir fark


MuratAKPIN4

bir atıştırmalık (atıtırmalık = aperatif) al


EnesKarada6

Bir şeyler atıştırmak ( al/ ye)


BurakMutlu17

It means "Öğün al"


choseungl

Bir atıştırmalık al? Önerme anlamında kullanılıyor sanırsam bu yüzden soru işareti kullanılmış.. hatalıysam düzeltin lütfen, emin olamadım yorumlamamda.


cRuShE3r

Bir atıştırmalık Al


loginfromturkey

take a snack and get a snack =atıştırmalık al


Osman621218

atıştırmalık alırmısın/yermisin?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.