"The children's cats."

Çeviri:Çocukların kedileri.

4 yıl önce

5 Yorum


iblagkadir

'Kediler çocukların' neden kabul edilmiyor?

4 yıl önce

BurakSerap

evet aynı anlamda ama kabul etmiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. "Kediler cocuklarin" "kediler cocuklara ait" anlaminda bir cümledir ve "The cats belongs to the children" (ya da kasarsak "the cats are children's) seklinde ifade edilir. "Cocuklarin kedileri" ise bir cümle degil sadece bir tamlamadir ve yukaridaki sekilde yazilir.

4 yıl önce

serkeftin

Childrens ta s takisina kesme işareti koymak zorundamiyiz ?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Evet.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.